Změna

6. června 2015 v 13:57 | Weru
Chtěla jsem napsat článek, který by shrnul v čem vlastně spočívá moje změna životního stylu přizpůsobeného hubnutí, aby když se ohlédnu, jsem věděla co dělám nebo nedělám dobře.

1. Úplnej základ vidím v pohybu. Poslední dobou jsem tomu moc nedala, akorát jednou týdně posilovna ve škole a maximálně když mě můj přítel vytáhl někam si zaběhat, ale to fakt vyjímečně. Takže sem se rozhodla obden chodit do posilovny, ve které cvičím následujícím způsobem:

- prvních 5min věnuju protahování svalů
- zhruba 15min běhám na orbitreku (někdy víc, někdy míň, než se mi rozpumpuje srdce a než se začnu potit)
- dalších 15min posiluju břicho (4 cviky- po 20ti, tři opakování)
- potom 10min cvičím zadek a stehna (3 cviky- po 15ti, tři opakování)
- pak většinou 10 minut strávím na stepperu nebo na rotopedu (s náročnější zátěží)
- posledních 5 minut věnuju protahování svalů opět

Zatím mi to takhle vyhovuje, z posilky odcházím příjemně nabuzená a navíc den, kdy cvičím v posilce nemám nejmenší potíž usnout- trpím totiž nespavostí, v noci chodím hodně pozdě spát (a usínám klidně hodinu i dýl), dlouho spím, věšinou do 10 a po pár hodinách jsem zase hrozně unavená a kolikrát musim jít spát ještě odpoledne- to po posilovně neexistuje, v 10 na mě de spaní, lehnu a usnu, ráno se probudim svěží a ospalá přes den nejsem, paráda, spokojenost.

Kromě cvičení se snažím ještě všude si pokud možno dojít pěšky, i když de člověk kousek víckrát za den, ono to pak na konci dne pár kiláčků dá :)

2. Pravidelnost v jídle. Tak to u mě dřív skoro neexistovalo, často sem jedla buď třikrát denně s tím, že sem měla takovej hlad že sem zbouchala na co sem přišla, nebo sem jedla snad co hodinu, a to cokoliv. No, teď se snažím jíst fakt miniporce co dvě až tři hodiny, abych vubec nepociťovala pocit hladu nebo nedejbože chutě. Jak mám chutě, zblajznu půlku okurky nebo si dám pár cherry rajčátek, zapiju to vodou a je klid. Jinak odhadnout pocit sytosti je taky docela oříšek, hlavně u oběda. Většinou sním dvě třetiny toho co sem si naložila, vypiju na to skleničku vody a pokud se po ní cítím sytá, zbytek už nedojím.

3. Rozhodla sem se co nejvíc omezit pečivo. Dřív sem prostě byla schopná sníst tři rohlíky za den, k tomu sem si vzala salám a žrala to přímo z balíku, humus :D Teď sem si dovolila jeden kousek pečiva za den, ale časem bych ho ráda vyškrtla z jídelníčku úplně.

4. Vyškrtnutí sladkostí. Snickersky, Marsky, Margotky, to bylo moje... a to klidně každej den. Měla sem období kdy měsíc sem neměla potřebu to strčit do huby a pak měsíc, kdy ty chutě na to byly šílený. Je pochopitelný, že je to neslučitelný s nějakým hubnutím, takže žádný sladkosti. No, kupodivu s tou vyváženou stravou jakou poslední týden vedu mě žádná výrazná chuť na čokoládu nebo tak nepřepadla. Tak snad to vydrží!

5. Spousta vody. Piju teď denně tak zhruba 2,5l vody. Dřív? Tak 1l s bídou... Teď když dost piju, přijde mi že rychleji trávím, zažene to snadno hlad a cítím se milionkrát líp. Proč sem proboha dřív pila tak málo? Nepochopím.

6. Triky na zrychlení metabolismu. Samozřejmě kromě cvičení se snažím si dopomoct radami, co sem našla na internetu (můžete si přečíst TADY). Každý den ráno vypiju půl litru teplé(!) vody s citronem, když si to vygooglíte, dočtete se, že je to dobrý na kdeco ale hlavně na ranní nastartování metabolismu. Ať to funguje nebo ne, rozhodně mi to neuškodí a po ránu je ten citron docela osvěžení. Další věc co prý pomáhá je zázvor, tak se snažím dělat si zázvorový čaj (bez cukru, s citronem).
Kofein je taky dost dobrá věc a pro mě jako milovníka kávy není žádný problém dát si dvě tři kafe denně (ale teda s trochou mlíka). A hlavně- přestala jsem pít alkohol. Ten totiž šíleně zpomaluje metabolismus a tak sem se rozhodla si ho odepřít (což bylo celkem vhodné, poslední dobou co víkend, to sme byli někde pařit a já vylitá jak váza).
 


Komentáře

1 GT GT | Web | 6. června 2015 v 19:08 | Reagovat

Já se taky snažím pít hodně :D Protože když mám hlad tak piju abych ho zahnala :D A s tím kafem. To tě sice nabudí, ale je to hrozně nezdravý :) To dáš do sebe hrozně moc cukru. :) Ráda bych spřátelila :) dej mi když tak vědět na blog :)

2 RonaldBip RonaldBip | E-mail | Web | 15. března 2018 v 1:40 | Reagovat

7 способов заработка в интернете
: https://vk.com/club163526156

3 RonaldBip RonaldBip | E-mail | Web | 16. března 2018 v 1:29 | Reagovat

заработок в интернете художнику
: https://vk.com/@-163526156-kak-zarabotat-v-internete-svoi-pervye-150000-rublei-za-mesya

4 TristanNully TristanNully | E-mail | Web | 22. března 2018 v 23:33 | Reagovat

заработок в интернете гномы
: https://sites.google.com/site/realnyjzarabotokvinternete777/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama